همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه مراکز علمی و دانش‌بنیان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4141583
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
در بوشهر

همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه مراکز علمی و دانش‌بنیان برگزار شد + عکس

همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه مراکز علمی و دانش‌بنیان، به‌مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، 27 اردیبهشت‌ماه با حضور اساتید و دانشجویان در شهر بوشهر برگزار شد.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه مراکز علمی و دانش‌بنیان، شامگاه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، از سوی دانشجویان رشته روابط‌عمومی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان بوشهر به‌مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، با حضور اساتید و فعالان رسانه‌ای در این دانشگاه برگزار شد.

علیرضا یزاف، استاد دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بوشهر در این همایش به نکاتی علمی و تحلیلی درباره خصوصیات رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌های توجیه‌گر و تحلیل‌گر پرداخت و اظهار کرد: رسانه و روابط‌‌عمومی تحلیل‌گر می‌تواند بهترین پیشنهادهای راهبردی و کاربردی دانش‌بنیان را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران سازمانی خود ارائه کند و اگر ارکان با‌تجربه و کارشناسان زبده درون‌ساختاری به شیوه کارآمد به بیان تحلیل و ارائه راهبردهای دانش‌بنیان اقدام کنند سهم بسیاری در رونق سیستم تشکیلاتی و بهره‌وری خواهند داشت.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر در ادامه تکنیک توجیه‌گری را بدترین آفت و معضل در سیستم اداری و سازمانی برشمرد و گفت: روابط‌‌عمومی یک سازمان و رسانه یک مجموعه زمانی نقش کارآمدی و خدمت‌رسانی دارد که سیستم سازمانی خود را در برابر چالش‌های گوناگون و هرگونه تنش با استفاده از ابزار مذاکره هوشمندانه و قدرت پیش‌بینی و تحلیل‌گری علمی مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و دانش‌بنیان کند. 

یادآور می‌شود، در پایان این همایش علمی، از صاحبان مقالات برتر و دانشجویان ممتاز رشته روابط‌‌عمومی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بوشهر تجلیل شد.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر

زینب محمدی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha