مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود
کد خبر: 4160765
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
به‌میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل؛

مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود

مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومی با هدف توانمندسازی کتابداران در طراحی خدمات جدید یا بازطراحی خدمات موجود، به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار می‌شود.  

مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومی با هدف توانمندسازی کتابداران در طراحی خدمات جدید یا بازطراحی خدمات موجود با رویکرد یادگیری تعاملی، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل برگزار می‌شود.

فراگیران منتخب از میان کتابداران و مسئولان کتابخانه، با برگزاری آزمون ورودی انتخاب خواهند شد. بر این اساس، آزمون ورودی از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی در روزهای ۱۰ و ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۷ برگزار شده است. این آزمون به صورت سوالات چهارگزینه‌ای و تشریحی در موضوع «خدمات کتابخانه‌های عمومی» بوده و پاسخ سوالات تشریحی افرادی بررسی شده است که حداقل ۷۰ درصد نمره سوالات چهار گزینه‌ای را کسب کرده‌اند.

اسامی منتخبان آزمون، روز گذشته، ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. نفرات منتخب بر اساس نتایج آزمون ورودی و در صورت برابر بودن نمره آزمون با توجه به سوابق آموزشی در سال‌های گذشته و مشارکت در «جایزه ملی خدمات برون‌کتابخانه‌ای» و «دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی» انتخاب می‌شوند.

به‌منظور پوشش کل کشور، با توجه‌ به تعداد کتابداران در هر استان سهمیه‌ای برای شرکت فراگیران در دوره حضوری مشخص شده است. پس از انتخاب برگزیدگان، دوره حضوری مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومی از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در قالب ۲۰ ساعت کارگاه آموزشی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha