آثار قصه‌گویی ۴۰ هنرمند بوشهری اجرا و داوری شد
کد خبر: 4181412
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی

آثار قصه‌گویی ۴۰ هنرمند بوشهری اجرا و داوری شد

آثار ۴۰ هنرمند قصه‌گوی بوشهری در مرحله استانی بیست‌و‌پنجمین جشنواره قصه‌گویی با محورهای موضوعی کارآفرینی با تأکید بر تولیدات ملی و جایزه ویژه کودکان غزه به منظور ارزیابی به روی صحنه رفت.

مرحله استانی بیست‌و‌پنجمین جشنواره قصه‌گویی

به گزارش ایکنا از بوشهر، بیست‌و‌پنجمین جشنواره قصه‌گویی، امروز ۲۱ آبان‌ماه، در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با عنوان «با قصه، لبخند بسازیم» در محل سالن آمفی تئاتر این مجموعه برگزار شد.

«قصه بادی که خوابش می‌آمد» اثر آمنه‌ صادقی از شهرستان عسلویه، «قصه دونه» اثر علی سینا جوکار از شهرستان دیلم و چندین اثر هنر ادبی و قصه‌گویی به روی صحنه رفت.

همچنین قصه‌گویی بومی و محلی با موضوعات الهام‌آفرینی و امیدبخشی، کارآفرینی با تأکید بر تولیدات ملی، جایزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جایزه ویژه کودکان غزه مبتنی بر آیات قرآن کریم از عمده محورهای این جشنواره است.

بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه مرکزی بیست‌و‌پنجمین جشنواره قصه‌گویی حوزه کودکان و نوجوانان در بوشهر رسیده بود که بعد از داوری مرحله شهرستانی آثار هنری تعداد ۴۰ اثر جهت اجرا و ارزیابی به مرحله استانی را پیدا کرده‌اند.

یادآور می‌شود، برگزیدگان مرحله استانی بیست‌و‌پنجمین جشنواره قصه‌گویی، ۲۲ آبان‌ماه، در آیین اختتامیه که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بوشهر برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد و نفرات برتر به جشنواره کشوری اعزام می‌شوند.

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha