«یاد استاد» در موزه شهید مطهری برگزار می‌شود
کد خبر: 4196898
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

«یاد استاد» در موزه شهید مطهری برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه «یاد استاد» به مناسبت صد و چهارمین سالگرد ولادت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری شنبه ۱۴ بهمن‌ در خانه موزه شهید مطهری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، خانه موزه شهید مطهری به مناسبت صد و چهارمین سالگرد ولادت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری ویژه‌برنامه «یاد استاد» را در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌کند.

در این برنامه که خانواده شهید مطهری، استادان حوزه و دانشگاه، شاعران، هنرمندان و عموم علاقه‌مندان به شهید مطهری در آن حضور خواهند داشت، بخش‌های گوناگونی همچون سخنرانی، شعرخوانی و نمایش کلیپ‌هایی درباره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.

رونمایی از نسخه سوم نرم‌افزار مجموعه آثار شهید مطهری یکی دیگر از بخش‌های این برنامه است که حجت‌الاسلام محمدحسین بهرامی رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) درباره این محصول سخنرانی خواهد کرد.

خانه موزه شهید مطهری این برنامه را با مشارکت شهرداری منطقه ۳، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) و بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه موزه شهید مطهری واقع در خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، نبش بن‌بست صدرا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۳۱۵۸۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha