انقلاب ایران نقطه تحولی در سرنوشت عالم بود
کد خبر: 4198202
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
رئیس بنیاد شهید:

انقلاب ایران نقطه تحولی در سرنوشت عالم بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 130 تشکل شاهد و ایثارگری ثبت‌شده و دارای مجوز به عنوان تشکل‌های وفادار انقلاب و برخاسته از جامعه ایثارگری در کشور فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: انقلاب ایران نقطه تحولی در سرنوشت عالم بود.

به گزارش ایکنا به نقل از ایثار؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور در همایش نقش تشکل‌های ایثارگری در دفاع از مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: بنیاد شهید نهاد انقلابی و افضل‌ نهادها است که ما در آن به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور عنوان‌ کرد: انقلاب ایران نقطه تحولی در سرنوشت عالم بود و باعث تغییر در عالم شد. انقلاب اسلامی انفجار نور بود. انقلاب ایران فارغ از نژاد و قومیت و رنگ همه ملت‌ها را به توحید و نفی سلطه‌گری دعوت می‌کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نام‌گذاری روز قدس به عنوان یک نماد توسط امام خمینی(ره)، افزود: روز قدس دنیا را به حق و باطل تفکیک کرد. امام خمینی(ره) جامعه پیامبرگونه‌ای ایجاد کرد که مردم را به صف مبارزه با شیطان بیاورد. ایثارگران افسران نظام جمهوری اسلامی شدند و آن‌ها اعم از زن و مرد افراد بصیری بودند که به رهبر خود لبیک گفتند. ایثارگران همه چیز خود را فدا کردند و تضمین‌کننده بقای نظام هستند.

جانبازان ستون‌های اصلی نظام هستند

معاون رئیس جمهور خاطرنشان‌کرد: ۱۳۰ تشکل شاهد و ایثارگری ثبت‌شده دارای مجوز در کشور داریم که تشکل‌های وفادار انقلاب هستند زیرا برخاسته از جامعه ایثارگران‌اند. هنوز هم بعد از ۴۵ سال دشمنان در کمین هستند و جوانان غیور از ما در برابر کینه دشمنان حفاظت می‌کنند. تشکل‌های شاهد و ایثارگر اگر روزی در خط مقدم بودند امروز باز هم در میدان هستند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: چهره‌های فرهیخته و هنرمند بسیاری در بین جامعه ایثارگری داریم. جانبازان در راهپیمایی‌های مختلف کشور حضور دارند برای اینکه جزو ستون‌های اصلی این نظام هستند. روحیه ایثارگران انرژی‌بخش برای جوانان کشور است و امیدوارم که این روحیه باعث گشایش در امور کشور باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، خاطرنشان‌کرد: امسال تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد به خیل شهدا پیوستند. ما هنوز مدیون شهدا و جانبازان هستیم و امیدوارم بتوانیم سپاسگزار خوبی به خاطر فداکاری آن‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha