مسابقات قرآن اوقاف در یزد به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 3996386
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۶

مسابقات قرآن اوقاف در یزد به‌کار خود پایان داد

مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امورخیریه که از ۱۸ شهریورماه آغاز شده بود، شامگاه پنجشنبه، ۲۱ شهریورماه به‌کار خود پایان داد.

مسابقات قرآن اوقاف در یزد بکار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه که از 18 شهریورماه آغاز شده بود، شامگاه پنجشنبه، 21 شهریورماه به‌کار خود پایان داد. این مسابقات در روز اول ویژه گروه‌های تواشیح و رشته دعاخوانی با حضور متسابقان برگزار شد که از ابتدای مسابقات با انصراف اکثریت همراه بود به‌ویژه در گروه تواشیح که «شمیم وصال» دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان تنها نماینده استان در مسابقات حضور یافت. 

در روز دوم و سوم ویژه رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان و در بخش شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار شد که خوشبختانه به جزء یک یا دو نفر همه شرکت‌کنندگان حضور یافتند و بدین ترتیب سطح کیفی بالایی رقم زده شد.


بیشتر بخوانید:


هر چند با توجه به شیوع کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمعی باید مدنظر می‌بود اما با توجه به انتخاب مناسب محل برگزاری و نظم در حضور متسابقان براساس برنامه‌ریزی تعیین‌شده، رعایت نکات بهداشتی را بیش از پیش کرد که فضای امامزاده برای برگزاری مسابقات درست و بجا انتخاب شده بود لذا هر چند در روز اول استقبال عموم به خوبی صورت نگرفت اما در روزهای دوم و به‌ویژه سوم حضور حداکثری اقشار مختلف در حاشیه این برنامه به چشم می‌خورد که می‌تواند در کنار رعایت موارد بهداشتی در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی مؤثر واقع شود.

حسن مختاری، علی اکبر کاظمی، محمدمهدی ملک ثابت، حجت‌الاسلام سیدمحمد کاظم میرجلیلی، امیر میرجلیلی در بخش آقایان و حمیده تجملیان، زهراسادات مدرسی‌زاده، مهدیه ناصرپور، زهرا محمدی و فاطمه تجملیان در بخش بانوان داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

بدین ترتیب پرونده مسابقات چهل و چهارم در استان یزد بسته شد تا برگزیدگان استانی این مسابقات در مرحله نیمه‌نهایی که در اواخر مهرماه و اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود به رقابت با دیگر متسابقان از استان‌های مختلف کشور پرداخته و با حضور پرشور در مرحله نهایی ملی شرکت و درخشش یزدی‌ها را همچون گذشته در سطح کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha