کتاب سادات یزد تدوین می‌شود
کد خبر: 4070859
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

کتاب سادات یزد تدوین می‌شود

رئیس خانه سادات استان یزد با اشاره به اهداف راه‌اندازی این خانه در این استان از تدوین و چاپ کتاب ویژه سادات استان یزد خبر داد.

کتاب سادات یزد تدوین می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، رئیس خانه سادات استان یزد، امروز، در مراسم افتتاحیه خانه سادات این استان در محل دفتر امام جمعه یزد اظهار کرد: درخواست برای راه‌اندازی این خانه از ماه مبارک رمضان آغاز و برنامه‌ریزی برای این اقدام صورت گرفت و اهدافی ترسیم شد.

وی ادامه داد: ترغیب و تشویق به ازدواج بویژه سادات، ترغیب و تشویق خانواده‌های مستعد سادات به فرزندآوری؛ ترغیب و تشویق دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و روحانیون سادات در ارتقای علمی و تجلیل از ممتازان و نخبگان، ایجاد شغل برای افراد دارای شرایط و فاقد شغل، تهیه جهیزیه برای دختران سادات نیازمند از جمله اهداف ترسیر شده خانه سادات است.

موسوی، دفاع وکالتی از سادات و حل اختلاف بین سادات شاکی، آزادی و نجات محکومان مالی و جرائم غیرعمد از سادات، ایجاد کتابخانه ویژه سادات، تبیین جایگاه معنوی سادات و البته نه طبقاتی، آمارگیری دقیق از سادات، تدوین کتب در مورد سادات و چاپ آن، پیگیری شجره‌نامه سادات را از دیگر اهداف دانست.

رئیس خانه سادات استان یزد گفت: در راستای شناسایی جامعه هدف نیز از بخش‌های مختلف درون استانی کمک گرفته شد تا این جامعه شناسایی و بتوانیم اهداف مد نظر این خانه را به منصه ظهور  و عمل برسانیم. 

انتهای پیام
captcha