نهایی‌سازی لایحه برنامه و بودجه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد
کد خبر: 4140746
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

نهایی‌سازی لایحه برنامه و بودجه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد

طی چهل و نهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد، لایحه برنامه و بودجه اتحادیه در سال 1402 در سه بخش آموزش و پژوهش، اداری و مالی و تبلیغ و ترویج نهایی‌سازی و برای اجرا به مدیرعامل اتحادیه ابلاغ شد.

چهل و نهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزدبه گزارش ایکنا، چهل و نهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با حضور اعضا، صبح امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در دفتر این اتحادیه تشکیل شد.

بنابر گفته محمد شایق، قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد «مهمترین مصوبه این جلسه، نهایی‌سازی لایحه برنامه و بودجه اتحادیه در سال 1402 بود. این لایحه در سه بخش آموزش و پژوهش، اداری و مالی و تبلیغ و ترویج مورد بررسی نهایی اعضا قرار گرفت و به تصویب نهایی رسید و برای اجرا به مدیرعامل اتحادیه ابلاغ شد».

از دیگر مصوبات این جلسه درخواست برگزاری جلسه با سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان پس از انتصاب زهیر حاج‌حسنی، مشاور جوان استاندار یزد به عنوان سرپرستی این اداره و بررسی نحوه تعاملات بخش مردمی با آنها بود.

همچنین طی این جلسه مقرر شد تا حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی تخصیص بودجه طرح قرآنی «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» را از مهران فاطمی، استاندار پس از ارائه گزارشی جامع، پیگیری کند. 

انتهای پیام
captcha