آخرین مهلت بارگذاری اطلاعات طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید»
کد خبر: 4142250
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

آخرین مهلت بارگذاری اطلاعات طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید»

پیرو اعلام ستاد اجرایی طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید» و با توجه به درخواست‌های مکرر، امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ به عنوان آخرین مهلت ورود اطلاعات مؤسسات و مجموعه‌های همکار و عضو طرح در سامانه hefzyazd.ir اعلام شد.

طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید»به گزارش ایکنا، در راستای اجرای طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید» و با وجود تذکرات متعدد ستاد اجرایی طرح، تاکنون برخی از مؤسسات و مجموعه‌های قرآنی نسبت به ورود اطلاعات خود در سامانه hefzyazd.ir اقدام نکرده‌اند.

بنابر گفته روح‌الله مطهریان، دبیر اجرایی ستاد «بنابر این به منظور ساماندهی و پالایش تشکل‌ها و مجموعه‌های همکار در این طرح و برای پیشبرد بهتر اهداف طرح، امروز، ۳۱ اردیبهشت آخرین فرصت ورود اطلاعات در سامانه است؛ بنابر این برای ادامه عضویت در این طرح و بهره‌مندی از مزایای مشارکت در طرح، به این مهم اقدام کنند».

یادآور می‌شود، طرح چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن کریم به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد و با حمایت استانداری یزد به مدت چهار سال طراحی شده و به عنوان ابرپروژه فرهنگی این استان مطرح شده است.

در خبر دیگری از اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد آمده است؛ جلسه دورسخنی (وبیناری) مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان یزد عضو سامانه حمد با محوریت ضرورت ورود و به‌روزرسانی اطلاعات برای ‌عضویت در طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید» با حضور حسین دشتی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصدق، نماینده دارالقرآن استان و اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان در سالن فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

جلسه دور سخنی (وبیناری) مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان یزد عضو سامانه حمد

بنابر گفته محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی یزد «در این جلسه علاوه بر تبیین ضرورت ثبت حضور و غیاب و اطلاعات در سامانه طرح «۴ هزار حافظ ۴ هزار شهید» در خصوص بیمه فعالان قرآنی و مزایای بیمه صندوق اجتماعی و تفاوت این دو نوع بیمه، مباحثی مطرح شد و به سؤالات مطرح شده، پاسخ داده شد تا مدیران نسبت به توجیه و جذب مربیان و کادر اداری و اجرایی برای عضویت در این صندوق بیمه، اقدام کنند».

از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه درخواست درباره دریافت تسهیلات با کارمزد کم، فرایند تمدید مجوز بود.

انتهای پیام
captcha