پیگیری تخصیص اعتبار «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» از استانداری یزد
کد خبر: 4122316
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

پیگیری تخصیص اعتبار «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» از استانداری یزد

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد از پیگیری بودجه مصوب طرح «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» از استانداری خبر داد.

سی و نهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سی و نهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان، 25 بهمن‌ماه با حضور اعضا در دفتر اتحادیه برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه پس از ارائه گزارش حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه یزد ادامه داد: مقرر شد تا در نخستین فرصت، هماهنگی‌های لازم برای تشکیل جلسه اعضای هیئت مدیره با حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با موضوع افزایش تعاملات و همکاری‌ها در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و طرح‌های مختلف به ویژه طرح «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» انجام شود.


بیشتر بخوانید:


شایق ادامه داد: با توجه به تأخیر فراوان پرداخت بودجه مصوبه طرح «4 هزار شهید، 4 هزار حافظ» از سوی استانداری، علاوه بر پیگیری تخصیص بوده از استانداری، پیشنهاد جذب بودجه از سوی خیران نیز مطرح و پیگیری می‌شود.

یادآور می‌شود، با توجه به ضرورت پیگیری و موضوعات مطرح شده در ماه پایانی سال، مقرر شد تا جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره، امشب، ساعت 18:30 در دفتر اتحادیه برگزار شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha