مسابقه «علم‌کاوی» ویژه پنجمین جایزه مصطفی(ص) برگزار می‌شود
کد خبر: 4168411
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

مسابقه «علم‌کاوی» ویژه پنجمین جایزه مصطفی(ص) برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) از برگزاری مسابقه «علم‌کاوی» با هدف معرفی دستاوردهای علمی دانشمندان بزرگ جهان همزمان با برگزاری این جایزه خبر داد.

لوگوی جایزه مصطفی(ص)حسین ربانی، مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی(ص) در گفت‌وگو با ايكنا از اصفهان اظهار كرد: پنجمين دوره این جايزه از 6 تا 12 مهرماه سال جاری با حضور انديشمندان و دانشمندان جهان اسلام برگزار می‌شود و در كنار اهدای جايزه، بنیاد نخبگان استان اصفهان رويدادهای متفاوتی برنامه‌ريزی کرده كه يكی از آنها، مسابقه‌‌ «علم‌کاوی» است.

وی افزود: اين مسابقه با هدف كنكاش در دستاوردهای علمی هشت دانشمند بزرگ جهان برگزار می‌شود و شركت‌كنندگان تا پايان آذرماه فرصت دارند تا به زبانی ساده به معرفی دستاوردهای علمی هشت دانشمند بزرگ و تأثیرگذار جهان بپردازند.

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی(ص) با بيان اينکه مسابقه «علم‌کاوی» در چند مرحله برگزار می‌شود، تصريح كرد: علاقه‌مندان می‌توانند در یک مرحله (معرفی یک دانشمند) یا در همه مراحل (معرفی هشت دانشمند) شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فراخوان هر مرحله از مسابقه در شبکه‌های اجتماعی جایزه مصطفی(ص) منتشر خواهد شد، ادامه داد: شركت‌كنندگان می‌توانند محتوای خود را در چهار قالب پادکست، ویدئو، گرافيک و محتوای متنی به‌صورت پست طراحی‌شده‌ در شبکه‌های اجتماعی تهيه كنند و سپس این محتوا را در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی به دو صورت پست یا استوری و با دو هشتگ #علم_کاوی و #Mustafaprize همرسانی کنند.

ربانی افزود: پس از ۲۴ ساعت در صورت عمومی بودن صفحه، تصویر پست همراه لینک آن را و در صورت شخصی بودن صفحه، فقط تصویر (اسکرین‌شات) پست خود را به نشانی تلگرام ELMKAVI@ یا ایمیل ElmKavi@mustafaprize.org ارسال كنند.

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جایزه علمی و فناوری مصطفی(ص) بیان كرد: به نفر اول سه ميليون تومان، نفر دوم دو میليون تومان و نفر سوم يک ميليون تومان تعلق می‌گيرد.

انتهای پیام
captcha