فعالیت‌ قرآنی دانش‌آموزان به موفقیت در عرصه‌های مختلف منجر می‌شود
کد خبر: 4172438
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

فعالیت‌ قرآنی دانش‌آموزان به موفقیت در عرصه‌های مختلف منجر می‌شود

مشاور عالی استاندار یزد با اشاره به اجرای فعالیت‌های قرآنی در مدارس سمپاد گفت: فعالیت قرآنی دانش‌آموزان نه تنها خللی در آموزش آنان ندارد، بلکه زمینه موفقیت آنها را در عرصه‌های علمی، اجتماعی و اخلاقی فراهم کرده است.

مهدی تقوایی، مشاور استاندار یزدمهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزد، در حاشیه بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: حضور نزدیک به 800 نفر از دانش آموزان قرآنی مدارس استعدادهای درخشان کشور در استان را به‌فال نیک می‌گیریم و در ایامی که متعلق به نبی مکرم اسلام(ص) والاترین پیام‌آور وحی الهی طنین آوای دل انگیز قرآنی در استان و شهر ما بر نورانیت این ایام افزوده است.

وی ادامه داد: در این فضای غبار آلوده که شیاطین با تمام ابزار و قدرت خود بویژه رسانه شالوده فکری و ذهنی و اعتقادی جوانان ما را هدف قرار داده‌اند، تمسک جوانان به قرآن و مفاهیم عالی آن و توسل به اهل بیت(ع) بهترین ملجأ و پناهگاه و حصن حصین خواهد بود.

این پیشکسوت قرآنی استان یزد بیان کرد: با تجربه و شناختی که از دانش آموزان سمپادی دارم، فعالیت قرآنی دانش آموزان نه تنها خللی در آموزش آنان ندارد، بلکه زمینه موفقیت آنها را در عرصه‌های علمی و اجتماعی و اخلاقی فراهم کرده و حتی در سبک زندگی بسیاری از والدین و خانواده‌ها نیز مؤثر واقع می‌شوند.

یادآور می‌شود بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان از هفتم الی 14 مهرماه در گروه پسران و دختران به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha