اصفهان؛ میزبان پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص)
کد خبر: 4151353
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

اصفهان؛ میزبان پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص)

پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) پاییز سال جاری، همزمان با هفته وحدت به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

جایزه مصطفی(ص)به گزارش ایکنا از اصفهان، پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) (نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام) از سوی بنیاد نخبگان استان، مهرماه سال جاری همزمان با هفته وحدت به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. 

برگزاری استپ علمی و فناوری در قالب نشست‌های B2B و برپایی نشست‌های علمی با حضور بانوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، از برنامه‌های پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) در اصفهان است.

سال گذشته و در جریان تفاهم‌نامه استانداری اصفهان با بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) به‌عنوان متولی اصلی برگزاری این رویداد، مصوب شد پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) به میزبانی شهر اصفهان برگزار شود.

ستاد اجرایی پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) زیر نظر استانداری اصفهان تشکیل شده است و بنیاد ملی نخبگان استان نیز به‌عنوان دبیر این ستاد و دبیرخانه رویداد فعالیت می‌کند.

جایزه مصطفی(ص)‌ از سال 1391 به‌صورت دوسالانه به آن دسته از دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود که دارای اثری نوآورانه در مرزهای دانش و زمینه‌ساز بهبود زندگی انسان هستند. این جایزه به‌منظور تجلیل از دانشمندان برجسته مسلمان و زمینه‌سازی برای همکاری و توسعه علمی و فناوری در جهان اسلام اهدا می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ - ۰۶:۳۵
0
0
جا دارد تا فعالیت رسانه گسترده تری روی جایزه مصطفی داشته باشند این قابلیت جهانی شدن را دارد
captcha