اعلام فراخوان دعوت به همکاری در اجرای آیین‌های پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص)
کد خبر: 4161289
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

اعلام فراخوان دعوت به همکاری در اجرای آیین‌های پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص)

دبیرخانه ستاد اجرایی پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) فراخوان دعوت به همکاری در اجرای آیین‌های این رویداد را منتشر کرده است.

جایزه مصطفی(ص)به گزارش ایکنا از اصفهان، پنجمین دوره آیین اعطای جایزه علم و فناوری مصطفی(ص) از ۶ تا ۱۲ مهرماه سال جاری به همت بنیاد ملی نخبگان استان به‌عنوان دبیرخانه ستاد اجرایی این رویداد در اصفهان برگزار می‌شود.

در این‌ راستا، دبیرخانه ستاد اجرایی پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) از علاقه‌مندان برای مشارکت در اجرای آیین‌های این رویداد دعوت به همکاری می‌کند. فعالیت همیاران در سه محور زیر انجام می‌شود:

ـ همراهی با دانشمندان و میهمانان خارجی: همیاران در این حوزه، وظیفه‌ سرپرستی، همراهی و راهنمایی گروه‌های سه تا پنج نفره دانشمندان شرکت‌کننده در رویداد را برعهده دارند. مهارت برقراری ارتباط عمومی مطلوب، محاوره به زبان انگلیسی و آشنایی با حوزه‌های علمی مرتبط با تخصص اندیشمندان گروه، از الزامات مورد نیاز برای همکاری در این بخش است.

ـ همکاری در امور اجرایی: همیاران فعال در این زمینه به پیشبرد امور اجرایی و مدیریت رویدادها و برنامه‌های تدارک‌ دیده‌شده برای مهمانان و دانشمندان خارجی می‌پردازند. بخشی از برنامه‌های تدارک‌ دیده‌شده در این آیین شامل استپ، سلسله‌نشست‌های تبادل علم و فناوری، کافه علم، سلسله‌نشست‌های دوستانه دانشمندان با دانشجویان و پژوهشگران، سلسله‌نشست‌های ترویج علم، پنل‌های رسانه‌ای دانشمندان و... است. مهارت مدیریت و اجرایی بالا و مهارت متوسط در زمینه زبان انگلیسی از شرایط حضور همیاران در این بخش به‌شمار می‌رود.

ـ پوشش خبری ترویجی رویداد: همیاران حاضر در این بخش، وظیفه تهیه محتوای ترویجی همچون فیلم، عکس و خلاصه نشست را دارند. دانش کافی در حوزه تبلیغ و ارتباطات و مهارت عالی در زمینه تصویربرداری و تولید محتوا از شرایط همکاری در این بخش است.

داوطلبان و علاقه‌مندان به‌منظور ثبت‌نام و ارسال رزومه برای مصاحبه می‌توانند به اینجا و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره همیاری می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. همچنین می‌توانند با بنیاد نخبگان استان اصفهان به شماره 03134717701 تماس بگیرند.

متقاضیان پس‌ از پذیرش در مصاحبه حضوری و شروع همکاری با مجموعه بنیاد نخبگان در هفته اعطای جایزه، گواهی همکاری با بنیاد نخبگان استان اصفهان را دریافت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، جایزه مصطفی(ص)‌ از سال ۱۳۹۱ به‌صورت دوسالانه به آن دسته از دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود که دارای اثری نوآورانه در مرزهای دانش و زمینه‌ساز بهبود زندگی انسان هستند. این جایزه به‌منظور تجلیل از دانشمندان برجسته مسلمان و زمینه‌سازی برای همکاری و توسعه علمی و فناوری در جهان اسلام اهدا می‌شود.

الهه‌سادات بدیع‌زادگان

انتهای پیام
captcha