اعلام جزئیات نهمین نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» یزد
کد خبر: 4131438
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

اعلام جزئیات نهمین نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» یزد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» و «معماری اصیل ایرانی اسلامی» برنامه‌های جنبی این نمایشگاه را اعلام کرد.

احمد قافی، مدیرعامل نمایشگاه های یزداحمد قافی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» و «معماری اصیل ایرانی اسلامی» گفت: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان از ساعت 18 الی 23 روزهای 16 الی 25 فروردین در محل نمایشگاه بین‌المللی یزد برپا و برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی با اشاره به محورهای این نمایشگاه اضافه کرد: علوم و معارف دینی، ساخت و تجهیز مساجد و امامزادگان و اماکن متبرکه و مذهبی، ترویج فرهنگی قرآنی، کتاب و محصولات فرهنگی، خدمات حج و زیارت، ملزومات سفرهای زیارتی و تجهیزات محافل از جمله موضوعات نمایشگاه امسال است.

قافی حضور مراکز مشاوره و سبک زندگی اسلامی را از دیگر بخش‌ها بیان کرد و ادامه داد: همچنین در حاشیه نمایشگاه غرفه‌ای برای طرح چهار هزار حافظ قرآن به نیت چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان در نظر گرفته شده و برای ثبت‌نام علاقه‌مندان اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد  با اشاره به برنامه‌های جانبی گفت: برنامه «اعجاز علمی قرآن» از جمله این برنامه‌هاست بدین نحو که با دعوت از اساتید استانی و کشوری به موضوعاتی از جمله فیزیک در قرآن، علوم قرآنی مختلف در قرآن، نجوم و کیهان‌شناسی در قرآن، ریاضیات در قرآن، فصاحت و بلاغت در قرآن و...پرداخته می‌شود.

وی؛ تلاوت قرآن با حضور قاریان و حافظان ممتاز استان، اجرای تواشیح، گروه‌های سرود، ویژه برنامه های گروه سنی کودکان و نوجوانان، قصه گویی قرآنی، مداحی و تعزیه و ... از دیگر برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه قرآن و عترت و معماری اصیل اسلامی برشمرد.  

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم بویژه جامعه قرآنی استان جهت بازدید از نمایشگاه بزرگ قرآنی گفت: ساعت و تاریخ دقیق برنامه‌های جنبی نمایشگاه در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

نهمین نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» یزد

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha