عرضه کتاب و محصولات مهدوی در نهمین نمایشگاه قرآن یزد
کد خبر: 4133520
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

عرضه کتاب و محصولات مهدوی در نهمین نمایشگاه قرآن یزد

مسئول روابط‌عمومی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد گفت: این نهاد با برپایی غرفه کتاب و محصولات مهدوی در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت به ارائه کتب انتشارات بنیاد و محصولات مذهبی پرداخته است.

عرضه کتاب و محصولات مهدوی در نهمین نمایشگاه قرآن یزدمحمدرسول برغون، مسئول روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برپایی غرفه این نهاد در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان گفت: نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد از 16 الی 25 فروردین در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی به ارائه منشورات و محصولات فرهنگی و قرآنی می‌پردازند و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد نیز در قالب غرفه نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی به ارائه کتب انتشارات بنیاد حضرت مهدی(عج) و محصولات مذهبی پرداخته است.

مسئول روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا روز جمعه 25 فروردین دایر است، از اقشار مختلف مردم بویژه علاقه‌مندان حوزه مهدویت برای حضور در این غرفه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha