نماهنگ‌های جمع‌خوانی قرآن در یزد رونمایی شد
کد خبر: 4132187
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

نماهنگ‌های جمع‌خوانی قرآن در یزد رونمایی شد

در حاشیه نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان یزد و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار یزد، از نماهنگ‌های جمع‌خوانی قرآن کریم رونمایی شد.

رونمایی از نماهنگ‌های جمع‌خوانی قرآن در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در حاشیه نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان یزد و با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دیگر مسئولان از نماهنگ‌های جمع‌خوانی قرآن کریم رونمایی شد.

محمدسبحان زارع، مدیر تولید نماهنگ‌های جمع‌خوانی قرآن کریم، جمعه شب در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: در قالب این طرح، 6 اثر فاخر از مکان‌های مختلف یزد به شکل جمع‌خوانی قرآن کریم تهیه و تولید شد.

وی ادامه داد: این آثار با اجرای گروه‌های میعاد، میثاق، آوای مقاومت و خورشید تابان یزد و به کارگردانی محمدحسین بزرگیان، تهیه‌کنندگی شبکه قرآن و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تهیه و رونمایی شد.

یادآور می‌شود، نهمین نمایشگاه قرآن و عترت و معماری اصیل ایرانی - اسلامی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد تا 25 فروردین‌ماه هر روز از ساعت 18 تا 23 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha