عرضه ۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن و عترت یزد
کد خبر: 4132893
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

عرضه ۲ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن و عترت یزد

مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد از عرضه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب از انتشارات مختلف کشور تا ۵۰ درصد تخفیف در حاشیه نهمین نمایشگاه قرآن و عترت یزد خبر داد.

عبدالرضا ارشادی‌فر، مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزدعبدالرضا ارشادی‌فر، مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در حاشیه نهمین نمایشگاه قرآن و عترت و معماری اصیل اسلامی ایرانی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی گفت: در قالب این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب از انتشارات مختلف کشور به نمایش گذاشته شده است.

ارشادی‌فر افزود: در این نمایشگاه قرآن کریم، انواع کتب دینی و مذهبی، محصولات فرهنگی و ... تا 50 درصد تخفیف به اقشار مختلف عرضه می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از 80 غرفه در نهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد، علوم و معارف دینی، ساخت و تجهیز مساجد و امامزادگان و اماکن متبرکه و مذهبی، ترویج فرهنگی قرآنی، کتاب و محصولات فرهنگی، خدمات حج و زیارت، ملزومات سفرهای زیارتی و تجهیزات محافل را از جمله محورهای نمایشگاه امسال برشمرد.

یادآور می‌شود، نمایشگاه قرآن و عترت و معماری اصیل ایرانی اسلامی تا ۲۵ فروردین‌ هر روز از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در محل نمایشگاه‌های یزد برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha