نهمین نمایشگاه «قرآن و عترت» در یزد گشایش یافت
کد خبر: 4131959
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

نهمین نمایشگاه «قرآن و عترت» در یزد گشایش یافت

نهمین نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» و «معماری اصیل ایرانی اسلامی» با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار یزد گشایش یافت.

نهمین نمایشگاه «قرآن و عترت» در یزد گشایش یافتبه گزارش ایکنا از یزد، نهمین نمایشگاه بزرگ «قرآن و عترت» و «معماری اصیل ایرانی اسلامی»، امروز، 17 فروردین‌ماه با حضور آیت‌الله محمدرضا نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد و دیگر مسئولان استانی گشایش یافت.

این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان از ساعت 18 الی 23، تا 25 فروردین ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی یزد برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

علوم و معارف دینی، ساخت و تجهیز مساجد و امامزادگان و اماکن متبرکه و مذهبی، ترویج فرهنگی قرآنی، کتاب و محصولات فرهنگی، خدمات حج و زیارت، ملزومات سفرهای زیارتی و تجهیزات محافل از جمله موضوعات نمایشگاه امسال است. معرفی طرح چهار هزار حافظ قرآن به نیت چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان نیز از غرفه‌های این نمایشگاه است.

نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد با ویژه برنامه‌های جنبی نیز همراه است که «اعجاز علمی قرآن» با موضوعات فیزیک در قرآن، علوم قرآنی مختلف در قرآن، نجوم و کیهان‌شناسی در قرآن، ریاضیات در قرآن، فصاحت و بلاغت در قرآن و... از جمله این برنامه‌هاست.

تلاوت قرآن با حضور قاریان و حافظان ممتاز استان، اجرای تواشیح، گروه‌های سرود، ویژه برنامه‌های گروه سنی کودکان و نوجوانان، قصه گویی قرآنی، مداحی و تعزیه و ... از دیگر برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه قرآن و عترت و معماری اصیل اسلامی است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کوثرسادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۶
0
0
خخخخخووووووووبببب بودوععععععععععااااااااااااااااللللللللللللللللللللی بود
captcha