تبلیغات شهری در یزد از الگوهای اسلامی تأثیر می‌پذیرد
کد خبر: 4134640
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

تبلیغات شهری در یزد از الگوهای اسلامی تأثیر می‌پذیرد

شهردار یزد گفت: در سال‌های اخیر تبلیغات شهری در یزد از الگوهای اسلامی تأثیر می‌پذیرد به نحوی که بانوی زهرایی یا مردان علوی یا موضوعاتی با عنوان خانواده را در سطح شهر اجرا کردیم.

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزدابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌گو با ایکنا با بیان اینکه برپایی نمایشگاه در موضوعات مختلف باعث ارائه ایده‌های جدید و شکوفایی خلاقیت‌ها می‌شود گفت: یکی از نمایشگاه‌هایی که می‌تواند تأثیرات عمیق فرهنگی و اعتقادی داشته باشد، نمایشگاه‌های قرآنی است، به شرط اینکه هر دوره از برگزاری نمایشگاه، خلاقانه‌تر و با ارائه برنامه‌های جدید برگزار شود و با استقبال از ایده‌های جدید و طرح آن‌ها، جوانان را جذب کند.

وی اضافه کرد: بدون شک تشکیل این نمایشگاه‌ها و آوردن محصولات جدید می‌تواند تأثیرات عمیق اعتقادی و فرهنگی داشته باشد چراکه قرآن بحری است که هرچه در آن شنا کنی هنوز تازگی و جذابیت دارد.

محی‌الدینی بیان کرد: در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اصول و مبانی تعریف شده که بر مبنای مبانی دینی و ائمه اطهار و همچنین مبانی نظری و فکری رهبر انقلاب، برنامه‌هایی تدوین شده است و در سال‌های اخیر براساس آن تبلیغات شهری از الگوهای اسلامی تأثیر می‌پذیرد به طوری که بانوی زهرایی یا مردان علوی یا موضوعاتی با عنوان خانواده را در سطح شهر اجرا کردیم و در فعالیت‌های فرهنگی هم این نگاه وجود دارد.

شهردار یزد گفت: امیدواریم بتوانیم حرکتی را رقم زنیم و به پیش بریم تا هر ساله هم فعالیت‌های قرآنی و هم فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha