برپایی نمایشگاه قرآن بر سبک زندگی انسان‌ها مؤثر است
کد خبر: 4134204
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

برپایی نمایشگاه قرآن بر سبک زندگی انسان‌ها مؤثر است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: قرآن کتاب جامعی است و در واقع کتاب زندگی کامل برای بشریت است و لذا برپایی نمایشگاه‌های قرآن می‌تواند بر سبک زندگی انسان‌ها تأثیرگذار باشد.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزدعزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد در مناسبت خوبی برگزار می‌شود زیرا که ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا و بهار قرآن است.

وی ادامه داد: قطعاً برپایی نمایشگاه‌های قرآن می‌تواند در سبک زندگی انسان‌ها تأثیرگذار باشد چرا که قرآن کتاب جامعی است و می‌توان گفت کتاب زندگی کامل است و همه انسان‌ها باید این کتاب الهی را در زندگی الگوی خود قرار دهند.

سیفی، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را با توجه به شرایط خاص کشور ضروری دانست و بیان کرد: الحمدلله این نمایشگاه در استان یزد با غرفه‌ها و برنامه‌های متعدد و بسیار زیبا و جذاب برپا شده و در حاشیه نمایشگاه شاهد برگزاری برنامه‌های جنبی متعددی بویژه برای کودکان و نوجوانان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: به عنوان نماینده مردم در شهر یزد از همه افرادی که به هر نحوی در برگزاری این نمایشگاه تلاش کردند و زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم و امیدوارم تأثیرگذاری خوبی در زندگی همه انسان‌ها بویژه مردم خوب یزد داشته باشد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود چنین نمایشگاه‌هایی در مناسبت‌های مختلف مذهبی بویژه ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد و در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری این نمایشگاه در استان باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha