نمایش توانمندی‌های مؤسسه «نورالسما» در نمایشگاه قرآن یزد
کد خبر: 4133179
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

نمایش توانمندی‌های مؤسسه «نورالسما» در نمایشگاه قرآن یزد

مدیرعامل مؤسسه «نورالسما» یزد با اشاره به نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این مؤسسه در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان، از ارائه کتب آموزشی در غرفه این مؤسسه خبر داد.

بی بی شمسی حسینی، مدیر مؤسسه نورالسما یزدبی‌بی شمسی حسینی سانیج، مدیرعامل مؤسسه نورالسما یزد در حاشیه نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: خوشبختانه زمینه‌ای فراهم شد تا این مؤسسه بتواند در نمایشگاه حضور یافته و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مؤسسه را به نمایش بگذاریم.  

حسینی با اشاره به ارائه کتاب‌های آموزشی در غرفه این مؤسسه ادامه داد: کتب آموزشی اساتیدی از جمله مهدی فاضلی و احمدرضا محسنی و همچنین بنیاد مهدی موعود(عج) کشور همراه با پکیج‌های آموزشی درسی برای مقاطع پیش‌دبستانی‌ و دبستان از جمله این کتب هستند که در معرض دید قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشارکت این مؤسسه در طرح «چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن» اظهار کرد: با توجه به اینکه نورالسما یکی از مؤسسه‌های مجری این طرح است، در غرفه مؤسسه نسبت به ثبت‌نام اقدام می‌شود.

حسینی افزود: دوره «تربیت‌ مربی و معلم قرآن» نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این مؤسسه اجرایی می‌شود و تاکنون دوره‌های مختلفی با حضور اساتید بین‌المللی و کشوری اجرایی و به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه اعطا شده است.

وی بیان کرد: در مجموع 600 معلم قرآن کریم در دوره‌های این مؤسسه آموزش دیده و گواهینامه‌های کشوری و بین‌اللمللی مرتبط را دریافت کرده‌اند. البته این اقدام با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرایی شده است. 

مدیرعامل مؤسسه نورالسما در پاسخ به ایکنا در زمینه استقبال مردم از نمایشگاه گفت: بازدید از نمایشگاه مناسب است و خوشبختانه به همت شهرداری یزد، اتوبوس‌هایی برای مسیرهای مختلف در سطح شهر ویژه نمایشگاه در نظر گرفته شده و رفت و آمد به نمایشگاه را تسهیل کرده است.

حسینی که در سال‌های گذشته نیز در نمایشگاه‌‌ قرآن و عترت استان حضور داشته است اضافه کرد: نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد، امسال در سطح وسیع و با موضوعات مختلف برگزار می‌شود اما به دلیل طولانی بودن مسیر و بُعد مسافت بازدید برای مردم سخت شده، هرچند اتوبوس‌های رایگان برای جابجایی علاقه‌مندان در حال خدمت‌رسانی هستند، ولی جمعیت و استقبال همانند سال‌های گذشته که در مرکز شهر برگزار می‌شد، نیست.

وی بیان کرد: نمایشگاه در ماه رمضان برگزار می‌شود و باید شرایط روزه‌داران در نظر گرفته شود، از طرفی خانواده‌ها، دانش‌آموزانی دارند که باید صبح زود در مدرسه حاضر شوند، بنابراین شرایط روزه‌داری، باز بودن مدارس و بُعد مسافت قطعاً بر استقبال و بازدید از نمایشگاه تأثیرگذار است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha